CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

AKU RASA MACAM NAK.............

aku rasa macam nak wat bisnes sketlah...agak2 boleh x?hehe...aku ada hobi baru...nak kata baru sangat tu, xlah...dari skolah rendah dulu aku suka wat craft2 ni..bila time pendidikan seni je, aku paling semangat.selalu dapat A (^_^) melukis aku minat...mewarna pon aku minta..skang ni kalau bosan2, buku mewarna adik aku aku conteng.hehe..ni aku tengah cuti ni, aku saje wat felt craft sket2...ada kain felt yang lebih2 tu. pastu ibu aku tanya:

mak dara: watpe hang jahit banyak2 ni?
anak dara: saje..ada lebih ni..pastu kalo ada orang berkenan, hanim jual lah..hehe

respon ibu aku bagus gak.xmenghalang..siap tanya2 lagi mana dapat darang2 ni..siap suruh beli banyak2, boleh dapat murah.hehe..aku xdelah nak berharap sangat. tapi kalo hobi aku ni boleh bawa duit, alhamdulillah... =)

so....kalo ada sape2 yang berminat, boleh mesej or comment kat FB aku shahaneem sa'hari. xpon email kat haneemsahari@gmail.com. xpon comment kat blog pon boleh..nak tanya pape ke...nak request pape ke...ok? =)








aku plan pasni aku nak wat kad, decorate buku, album, dan macam2 lagi...tapi, tengok keaadaanlah =)

boleh gak tengok entry aku yang lepas my masterpiece

No comments:

Post a Comment