CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 9, 2010

MARI OPERASI BILIK!

aku sampai umah petang selasa tu, malam aku dah start punggah barang balik, kemas2, arrange dalam bilik aku. sampai dalam almari pon aku susun2 balik. punyalah sendat,mampat dan padat.huhu...sebab bukan baju aku je...baju ibu, ayah, adik pon ada dalam tu...maklumlah, almari xbertuan...wakaf je...sape2 boleh sumbat dalam tu..bila aku susun2, baju aku xmuat dah nak masuk! terpaksalah letak kat rak...huk3..skang bilik ni bak kata erin dah jadi bilik girl..hehe...erin tido dengan aku skang..memang kalo aku balik cuti, semangat je nak tido dengan kakak die ni..
aku selongkar2 almari, jumpa cadar mak aku yang dah berbelas tahun kot.huhu...sebab die pink lah aku tibai.wajib pink ok!...mak aku senyum je..

haaa....tu baju2 basahan yang terpaksa dok kat rak sebab almari dah xmuat

aku xamik gambar almari & beberapa ruang lagi...terpaksa sorokkan sebab bantal2 dan bundut2 kain yang bertimbun..biasalah...anak tailor katakan...bilik xbertuan pulak tu...nasib xjadi bilik stor...huhu..

No comments:

Post a Comment