CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

SHAWL VS TUDUNG BAWAL

hai......cantiknye tengok orang pakai shawl...tomey2...cun2...shawl2 skang pon macam2 pesen...cantiknye~ jeles gak tengok orang pakai shawl..tapi aku ni xsesuailah pakai shawl..sebenarnya xnak mengaku xpandai pakai shawl =P stylo lah orang pakai shawl ni..bergaya habis! selalu tengok video cara2 nak pakai shawl.bukan lama pon melilit. kejap je..zass! siap dengan anggunnye...aku ada gak beli shawl, skali inner2 semangat xhengat. saje try2..tapi nampak semacam je..huk3..xpelah..nak jadi pengguna tudung bawal yang setia..go bawal go!

1st trial...hahahahaha...aku tengok pon aku tergelak sendiri =D

ok...ni 2nd time try shawl..xpegi mana2 pon..saje gedik2 try shawl yang ayah belanja ;) betterlah sket kan..bagus! ada kemajuan..hehe

ohhh~~ saya sayang tudung bawal yang sangat cantik dibentuk dan dililit yang menjadikan saya cute miut hahaha...i like~

saya suka+sayang+cinta tudung bawal =P

No comments:

Post a Comment