CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

1299

aku ni bukan jenis yang yang slalu bernasib baik..family aku pon camtulah. kalau kitorang nak benda tu, kena usaha sendiri. kalau lucky draw tu, harammmm nak dapat. boleh dibilang dengan sebelah jari je bape kali kitorang dapat. huhu...tapi ritu kire rezeki aku kot..aku kan suka blog walking kat blog hot2 mama ni..aku masuk 'jalan2' kat blog mama lil husna ni, dan capture nombor bertuah ni.

rezeki....alhamdulillah =)

aku xcaye aku boleh dapat lucky nombor tu...aku xnotify die (inform or send email kat die) immediately, sebab aku ingat memang aku je lah yang ada nombor tu. skali ko......aku visitor yg ke empat yang capture nombor tu..xdelah rezeki nak dapat grand prize. tapi kak huda ni murah hati sangat2...die bagi gak aku hadiah...alhamdulillah..terima kasih kak..kite suke sangat2 brooch ni...so sweet~~



sori gambar kecik ceto'et..background yang lebih..huhu

No comments:

Post a Comment