CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 15, 2010

I FELT HAPPY WITH FELT

ish3...BI aku...hancus...huhu...saje je nak matchkan word felt dengan kain felt. tapi matlamat xhalalkan cara k...salah tetap salah..grammar salah...vocab salah..hehe

alhamdulillah...aku ni dikurniakan bakat seni & menjahit sket..tapi aku xsuka jahit2 baju ni...xterbuka hati lagi nak menuntut ilmu menjahit dari ibu aku..nantilah2...sebelum die pencen, aku blaja lah..setakat lepas untuk diri sendiri, suami, anak2 dan family sendiri nanti, oklah kan?hehe..aku suka benda yang comel2 ni..craft2 ni, aku minatlah...kalo jahit baju tu, xboleh lama2..rasa macam nak muntah...kalo wat craft2 ni, stay up pon sanggup...i like~ skang ni ramai yang wat felt craft ni..aku pon baru2 je buat.sebab baru jumpa materials..selama ni dok mencarik je...roomate aku yang perkenalkan blog2 felt ni.

ni barang2 yang aku dah berjaya hasilkan...weeeeee~ pasni nak wat banyak2 lagi...mana tau boleh wat side income..heee...



a bouquet of flowers for his convocation day


en. ero sennin dah gantung dalam 'vios' kami ;)


sebagai pengganti diri~


 khas buat 'abah & mama'






untuk adik yang suka melaram


untuk 'kakak2 tiri'

oh...kalo korang pon berminat, mehlah jengok blog2 ni...tengok kat link2 dorang pon ada banyak lagi blog berkaitan felt craft ni..barang2 craft pon dorang ada supply..

2 comments: