CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

SEPULUH BUDAK HITAM~

ehhhhh....entry kali ni xde kene mengena dengan budak hitam...entry kali ni adalah mengenai nombor 10..

ada apa dengan nombor 10?nombor bertuah aku ke?tak.....aku pon xtau apa nombor bertuah aku sebab aku selalulah xbertuah...kalo ada lucky draw tu..harammmmm nak kena..


cantik gak tarikh rini kan walaupun xsecantik bulan lepas...10/11/10 vs 10/10/10 apalah aku merepek ni (-_-')


tiap2 10 hari bulan, akan mengingatkan aku kepada satu peristiwa yang xdapat aku lupakan...yang mengubah hidup aku..xdelah sampai 360 degree macam orang slalu ckp


"my life has turned to 360 degree"

xdelah camtu...cuma peristiwa ni membuatkanku berfikir ke depan...berusaha yang terbaik untuk masa depan..bukan untukku sahaja...untuk si dia...dan untuk family ku...doranglah orang yang paling aku sayang dalam dunia..


setiap 10 hari bulan,aku akan menghitung hari..menghitung bulan...menghitung tahun..dan aku bersyukur kepada Allah kerana kami masih lagi bertahan..masih lagi sentiasa merancang masa depan...kami punya perancangan...tapi Allah juga merancang untuk kami dan perancangan Allah itulah adalah sebaik2 rancangan..aku xkan putus2 berdoa yang terbaik..Insyaallah...

pesanan penaja: I LOVE YOU SO MUCH
(pada sape???sape2 yang perasanlah..huhu...)


 
oh!hari ni aku kire bertuah kot..murah rezeki aku...something happen just now...hehe...alhamdulillah.... =)

No comments:

Post a Comment