CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 2, 2011

RAMBUT OHHH....RAMBUT...

hehehe...saya bukan agen dari Yun Nam Hair Care ye...entry ni saje nak cakap2 kosong je...wat syarat je...cian blog ni sunyi je..tssskkk..

aku dilahirkan, dikurniakan Allah ranbut yang cantik dan sihat...lurus...lembut...haluuusss je..guna jari pon boleh!alhamdulillah...tapi bila dah meningkat dewasa, rambut dah jadi semacam,xcantik macam kecik2 dulu. maybe faktor cuaca (time xpakai tudung dulu) & penjagaan rambut yang xdititikberatkan..tapi kan...dalam adik beradik, aku je yang xcukur rambut masa baby2..bila tanya kat parents, depa kata "kesianlah tengok anak perempuan botak" hahahaha....

aku penah wat ubah suai kat rambut aku skali je sepanjang aku hidup ni. tu pon gatal2 nak ikut mak aku pegi kerinting rambut. pastu asyik mintak rambut tumbuh cepat je, nak potong. xcomel langsung rambut kerinting. xseswai!huhu..pastu ada tengok kawan2, budak2 hostel buat rambut. siyes jeles...cantiknyelah~~ tapi xtau nape xteringin lagi nak wat..maybe sebab aku ni kedekut, so dipendamkanlah saje hajat nak wat rambut.hahaha..mahal woo...nak rebond rambut beratus2..macam2 boleh buat dengan duit tu. mungkin jugak sebab aku fikir no purpose aku nak wat2 rambut ni. sape yang nak tengok kan? dahlah pakai tudung...rugi je duit beratus2 tu..tapi bila kawen nanti, memang aku akan wat rambut sebab boleh guna duit cik abang ada cik abang yang tengok~ gatal ko!

pada suatu malam....aku dan en. ero sennin tengah tengok cerita bersama2,sama channel tapi lain tempat ok. TV pon lain2 ok..hehe..heroin die RCW..memang gojes!skali ada scene RCW lepas rambut, pakai baju klawar. tetap cantik.tapi xtaulah rambut btol ke x kan...kadang2 artis ni, kita xtau mana 1 rambut btol dorang kan?huhu..

teruna: cantiknye rambut awek b ni.panjang. pakai baju klawar pulak tu..geram2 (die mulalah perasan RCW tu awek die. padahal RCW kenal die pon tak =D tapi en. ero sennin ni memang suke tengok orang pakai baju klawar. die cakap xpe kalo aku xpandai pakai kain batik, pakailah baju klawar. comel & ayu gitu..hakhakhak)
dara: tapi b kan suke rambut lepas sikit dari paras bahu. (die memang dah cakap awal2, kawen nanti die nak rambut aku panjang lepas bahu je. nak dekat2 kawen nantilah aku potong ke..bela ke..insyaallah lah kan kalo jodoh kami =) )
teruna: tapi rambut panjang ni sesuai untuk die
dara: emmmm...rambut syg xcantik macam die =( (memang en. ero sennin xpenah tau camne ghope rambut aku..panjang mana rambut aku. aku xpenah bagitau or tunjuk. aurat ok!)
teruna: macam rambut penyapu b ke? (hahahaha...die yang cakap ok..bukan aku~)
dara: agaklah =D
teruna: xpe syg...b cayang je syg.. =)

awwww~~~~hati siyes berbunga2 ok bila stiap kali die cakap camtu. aku selalu cakap aku xcantik..kurang tu...kurang ni..bukan minta die ambil hati untuk dipuji aku balik. tapi aku cakaplah jujur tentang kekurangan aku. then, mesti die akan cakap "xpe...b cayang je syg. b terima syg seadaanya" xpon kadang2 die marah aku cakap camtu. sebab die rasa aku xmacam yang diperkatakan.hehe..tapi aku penah cakap:

dara: tapi rambut syg botak tau
teruna: eh...janganlah botak

hahahahaha...tau cuak... =P

ok...kalo rajin, untuk perempuan2 sekalian terutamanya, bleh baca link kat bawah ni =)

No comments:

Post a Comment