CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

TUTTI FRUITTI KE.......ICE ROOM.....?

aku ni suke makan eskrem. time tutti fruitti femes start tahun ni, aku teringin sangat nak try test sebab macam meriah je kan dengan topping die tu...skali dah try, emmmmmmm...huhu..then orang dok heboh2 pasal ice room ni. try lah juga.memang nampak lagi menarik...bila rasa sendiri......mabeles!huhu....memang kena order ikut menu...xmcm tutti fruitti yang suke suki ko nak letak apa kan..pastu bila gi timbang, nak bayar, telan2 air liur. huhu...tapi ice room ni flavor & topping die lagi best aku rasa. tapi xbleh makan selalu....confirm kena kencing manis punye...tersangatlah manis. aku hari tu pon xabis btol2. cannot go dah. pegi 7eleven g cari air mineral & air yang less sugar pulak.huhu.


hehe...comot suda...dah jamah sket baru ingat nak snap. aku amik tropical apa tah..meriahlah dalam tu...ada mango, sour soup, dragon fruit, strawberry, telur katak (biji selasih)...eskrem die macam abc. die guna mesin abc tu. tapi ais die macam rasa2 vanilla. besar ok mangkuk die. murah pulak tu....berbaloi2.tapi frust aku dapat mangkuk xcantik. aku baca kat blog2 orang, cantik je bekas dorang..
aku makan dengan en. ero sennin ritu...die yang bawa aku ice room branch damansara. bia die nampak separuh! identiti sebenarnye xbleh didedahkan =D (gedik!)

tapi skang, kiosk2 eskrem ni dah bersepah2 dengan macam2 nama..huhu..korang pilih je yang mana suke.kalo xtau sangat, tanya je pak cik google ok? =)


No comments:

Post a Comment