CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 17, 2010

BLOG...BLOGGER...BLOGGIE~

Dah setahun lebih aku jadi silent reader..suke sangat2 baca blog orang..baca je lah…tapi xpenah drop komen ke..sebab banyak input yang aku dapat..ni jenis2,type2,genre (eh..macam lagu pulak) blog2 yang aku baca. Susunan adalah mengikut priority:
Hot2 mamas with their adorable and cute babies@kids
Btol……xtipu…mesti orang pelik teenager yang macam aku ni boleh baca blog2 ni…siyes…kat favourite tab aku ni, berderet2 blog of hot mamas. aku suka baca cerita dan pengalaman dorang, keletah anak2 ( aku suke baby..budak2 xsuke kureng sketlah..huhu) besides, pengalaman hidup dorang can inspired me a lots and I got something from it. Sebab aku akan lalui juga benda2 ni…career, marriage, motherhood etc… berwawasan x?hehe
Manusia2 @ selebriti yang popular melalui blog.
Hahaha…emm…rasanya ramai yang kenal dengan Fatin Liyana, Zack Zuhairi, dan Hanis Zalikha. Dorang ada cara penulisan dorang yang tersendiri yang menarik minat beribu2 fans ditambah pula dengan kecantikan semula jadi mereka (zack zuhairi terkecuali ok…die bukan cantik..smart! haha) siyes! Sangat2 adore dan jeles dengan kecunnan dan kechomelan fatin dan hanis…(eh…orang yang nama fatin, hanis ni memang cantik ye?)
Main pondok2 Masak2
Hehe…sebab aku suke masak2 ni, so aku rajin terjah blog2 masak ni…boleh dikatakan semua resipi sama je…nak masak lauk pape pon lah, basic die sama je…just main campak2..janji sedap kan? Suke tengok masakan2 yang sungguh menyelerakan, kek2 yang menawan hati..fuh….time2 tu gak telan2 ayak liuq..kita masak sama je kan…tapi nape rupanye xsesedap macam dalam blog2 ini? (-_-‘)
Gosip2
Astaghfirullahal’azim…huhu…beselah…sangat suke ok gosip2 artis ni..hehe..macam baca surat khabar gak…ruangan hiburan yang di bacanya dulu..wajib! haha…saje…saje suke2 ;)
Isuhangat.blogspot
Ha…yang ni pon mesti ramai yang tau…macam2 benda yang kita xtau,kita tau kan? Benda yang xpernah kita tengok, kita boleh tengok. Best!
Shopping online
Hoho…bahaya blog ni…kang tanpa sedar duit keluar tanpa kita perasan..yelah..di hujung jari je..huhu…tapi aku suke tengok jeeee….er…penahlah gak beli..tapi dah serik. Indah khabar dari rupa..rugi2…hehe…
Tazkirah & ilmiah last but not least
Sejahil2 kita pon, at least ilmu agama kena ada sket kan?huhu…malu nak tulis..tapi at least, niat kena pasang.kan? ;) selalunya aku suke ustaz zahiruddin dan iluvislam.
Nape aku wat blog ek? Dah setahun lebih berjinak2 dengan blog2 ni, baru nak wat blog sendiri? aku penah ada blog dulu. Tapi blog tu private and confidential. It is like my own diary..tentang memory2 aku besama incik ero sennin ;) die je boleh baca. Tu pon setelah setahun blog tu wujud. Blog itu dihadiakan sempena ‘anniversary’ kedua kitorang.
aku akan tulis apa yang haneem rasa nak tulis dengan niat untuk bercerita dan berkongsi dengan semua readers (kalo adelah.huk3). aku berdoa, agar dijauhkan dari rasa sombong, riak, menunjuk2…. Kita kena ingat, kalo kita suka menunjuk2 dan xmensyukuri nikmat ALLAH, ALLAH akan tarik balik semua yang DIA bagi pinjam tu (ha…….tengok…hasil bacaan dari blog2 ilmiah tu~)
Sampai bila aku akan menulis? Selagi ada cerita2 yang menarik untuk dikongsikan..minta2 berterusanlah..huhu…just wait and see =)
Buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..
(^_^)v

No comments:

Post a Comment